Postanowiłam zorganizować konkurs, żeby nieco urozmaicić fabułę (i spróbować zwiększyć aktywność). Będzie on polegał na pisaniu opowiadań i składał się z kilku etapów.
Przywództwo ogłosiło dramatyczną wieść - na wskutek złego uroku Źródełko Życia zamarza. Jeśli lód całkowicie pokryje jego powierzchnię, już nigdy nie będzie można z niego korzystać, co może mieć fatalne skutki w przyszłości. Jesteś jednym z ochotników, którzy postanawiają uratować źródło. Twoim zadaniem jest udanie się na Wyspę Dnia i Nocy i przyniesienie jednej z sylab zaklęcia, które przełamie zamarzanie wody. Jednak przed Tobą długa droga... i wiele niebezpieczeństw.
Tak więc Twój wilk wyrusza na wyprawę na wyspę, której położenia nikt z watahy nie zna. Wiadomo jednak, że wpierw należy zawinąć do portu w Gwiezdnym Mieście...
Etap pierwszy:
Twoim zadaniem jest dotarcie do Gwiezdnego Portu i odnalezienie papugi o czarnym upierzeniu - Kruczopiórego. Żeby zdobyć informację zada Ci on jedno trudne bądź podchwytliwe pytanie, na które musisz poprawnie odpowiedzieć.
Po odpowiedzeniu na pytanie zostawiasz do dokończenia opowiadanie Narratorowi, a wtedy wyśle Cię do jednej z kilku osób znających dalsze wskazówki.
Etap drugi:
Udajesz się do osoby, którą wskazuje ci Kruczopióry. Musisz wedle jego wskazówek przynieść jej ulubiony przysmak, by zyskać od niej pomoc.
Opisujesz poszukiwania i spotkanie, a potem zostawiasz Narratorowi do dokończenia. W odpisie zostawi kolejne wskazówki.
Etap trzeci:
Z kolejnymi informacjami docierasz do Wyspy Morskiego Konia. Tam pewien ogier stawia Ci propozycję wymiany - on da Ci przedmiot, dzięki któremu Strażnik Sylab podzieli się z Tobą jedną z nich, a Ty w zamian rozwiążesz Zagadkę Hipokampa.
Opisujesz rozwiązywanie zagadki i zostawiasz Narratorowi do dokończenia. Otrzymasz przedmiot i będziesz mógł ruszać w dalszą drogę.
Etap czwarty:
Docierasz na Wyspę Dnia i Nocy. Czeka tam na Ciebie o wiele więcej niebezpieczeństw niż dotychczas. W końcu jednak docierasz do Strażnika, który po okazaniu przedmiotu podaje ci jedną z sylab.
Opisujesz podróż do Strażnika oraz spotkanie z nim i ponownie zostawiasz Narratorowi do dokończenia. W odpowiedzi poda sylabę.
Etap piąty:
Powracasz do watahy i podajesz sylabę Alfie.
Opiszujesz powrót do watahy.
Piszecie opowiadania zgodnie ze wskazówkami, samemu lub na przemian w parach. W ostatnim dniu rozdzielę nagrody, których liczba lub wartość będzie wzrastała z każdym zaliczonym etapem konkursu. Do wygrania WZ oraz przedmioty ze sklepu. Przydzielę również nagrodę specjalną dla najlepszych opowiadań. Na całość przewiduję cztery-pięć tygodni. Proszę, aby opowiadania miały co najmniej 150 słów. Autorzy opowiadań mogą zostać poproszeni o powtórne napisanie opowiadania. Pytania proszę wysałać do graczki Heroica.
A teraz bawcie się dobrze i niech los Wam sprzyja!
Heroica
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz