Hierarchia
czerwony - niedostępne/wybiera administracja
niebieski - stanowiska dziedziczne
pomarańczowy - zajęte
czerwony - niedostępne/wybiera administracja
niebieski - stanowiska dziedziczne
pomarańczowy - zajęte
zielony - zawsze wolne :)
Następną alfę / betę / gammę / deltę wybierają rodzice szczeniaka.
Wadera Alfa -
Basior Alfa - Yesterday
Młode Alfy -
Przyszły/a basior/wadera Alfa -
Basior Alfa - Yesterday
Młode Alfy -
Przyszły/a basior/wadera Alfa -
Wadera Beta - Nitro
Basior Beta
Młode Bety
Przyszły/a basior/wadera Beta
Wadera gamma -Torre
Basior gamma -
Młode gammy -
Młode gammy -
Przyszły/a basior/wadera gamma
Wadera delta -
Basior delta -
Młode delty -
Przyszły/a basior/wadera delta
Wadery omega -
Basiory omega -
Młode omegi -
Gdyby wilki o wyższym statusie niż omega i niższym niż alfa złamały zasady zostaną zdegradowane do statusu omeg!
Stanowiska
Nauka
Stanowiska
Kolorem czerwonym są zapisane stanowiska zajęte.
Kolorem fioletowym są zapisane stanowiska, które wybiera administracja.
Zielone są wolne.
Medycyna
Uzdrowiciel - leczy chorych - 0/1
Przyszły uzdrowiciel - uczeń uzdrowiciela - 0/1 -
Medycy - zajmują się chorymi - 0/3
Medycy - zajmują się chorymi - 0/3
Zielarze - zbierają zioła - 0/2 -
Aptekarze - produkują leki - 0/2 -
Aptekarze - produkują leki - 0/2 -
Dyplomatyczne
Posłańcy - dostarczają wiadomości - 0/3 -
Eskorta - ochraniają Alfy podczas podróży dyplomatycznych - 0/4
Informatorzy - dostarczają informacje z terenów watahy i okolicznych ziem - 0/4 -
Doradca przywódców - doradza Alfom, Betom, etc. - 0/1
Doradca przywódców - doradza Alfom, Betom, etc. - 0/1
Wojsko
Przywódca walk 0/1 -
Strateg wojenny - układa plan ruchów wojska- 0/2 -
Wojownicy - walczą w obronie watahy - 0/... -
Szpiedzy - szpiegują wrogów - 0/5 -
Patrol - patroluje tereny - 0/4 -
Zwiadowcy - robią zwiady terenu - 0/4 -
Strażnicy granic - pilnują granic - 1/5 - Io
Morderca - zabijają na zlecenie - 1/2 - Nitro
Mistyczne
Szaman - 0/1 -
Wyrocznia - przewiduje przyszłość, wygłasza przepowiednie - 0/2
Mag - pomaga, walczy i uzdrawia drobne rany i choroby za pomocą magii - 0/3
Alchemicy - produkują zaklęte przedmioty - 0/2
Mag - pomaga, walczy i uzdrawia drobne rany i choroby za pomocą magii - 0/3
Alchemicy - produkują zaklęte przedmioty - 0/2
Łowy
Łowcy - zaopatrują watahę w zwierzynę - 1/8
*Grupa polująca w tajdze - 1/4 : Yesterday
*Grupa polująca w tundrze - 0/4 :
Kucharze - gotują i przechowują upolowaną zwierzynę, szczególnie w zimie - 0/2
*Grupa polująca w tajdze - 1/4 : Yesterday
*Grupa polująca w tundrze - 0/4 :
Kucharze - gotują i przechowują upolowaną zwierzynę, szczególnie w zimie - 0/2
Nauka
Opiekunowie szczeniąt - opiekują się szczeniętami - 0/3 -
Nauczyciel walk - uczą szczenięta walczyć - 0/2 -
Nauczyciel magii - pomagają szczeniętom odkrywać i kontrolować moce 0/2 -
Nauczyciel zoologii i łowiectwa - uczy o zwierzętach i polowaniu - 0/2 -
Podróżnicy - podróżują po terenach watahy i okolicznych, spisują ważne i nowe informacje na ich temat - 0/3 -
* Grupę wybiera administracja na podstawie formularza.
Podróżnicy - podróżują po terenach watahy i okolicznych, spisują ważne i nowe informacje na ich temat - 0/3 -
* Grupę wybiera administracja na podstawie formularza.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz