Hierarchia & Stanowiska

Hierarchia 

czerwony - niedostępne/wybiera administracja
niebieski - stanowiska dziedziczne
pomarańczowy - zajęte
zielony - zawsze wolne :)
Następną alfę / betę / gammę / deltę wybierają rodzice szczeniaka.


Wadera Alfa -
Basior Alfa - Yesterday
Młode Alfy -
Przyszły/a basior/wadera Alfa -

Wadera Beta - Nitro
Basior Beta
Młode Bety
Przyszły/a basior/wadera Beta
Wadera gamma -Torre
Basior gamma - 
Młode gammy - 
Przyszły/a basior/wadera gamma

Wadera delta - 
Basior delta - 
Młode delty
Przyszły/a basior/wadera delta 

Wadery omega -
Basiory omega - 
Młode omegi -
Gdyby wilki o wyższym statusie niż omega i niższym niż alfa złamały zasady zostaną zdegradowane do statusu omeg!


Stanowiska

Kolorem czerwonym są zapisane stanowiska zajęte.
Kolorem fioletowym są zapisane stanowiska, które wybiera administracja.
Zielone są wolne.
Medycyna
Uzdrowiciel - leczy chorych - 0/1 
Przyszły uzdrowiciel - uczeń uzdrowiciela - 0/1 -
Medycy - zajmują się chorymi - 0/3
Zielarze - zbierają zioła - 0/2 - 
Aptekarze - produkują leki - 0/2 -
Dyplomatyczne
Posłańcy - dostarczają wiadomości - 0/3 - 
Eskorta - ochraniają Alfy podczas podróży dyplomatycznych - 0/4
Informatorzy - dostarczają informacje z terenów watahy i okolicznych ziem - 0/4 -
Doradca przywódców - doradza Alfom, Betom, etc. - 0/1
Wojsko 
Przywódca walk 0/1 - 
Strateg wojenny - układa plan ruchów wojska- 0/2 -
Wojownicy - walczą w obronie watahy - 0/... - 
Szpiedzy - szpiegują wrogów - 0/5 -
Patrol - patroluje tereny - 0/4 - 
Zwiadowcy - robią zwiady terenu - 0/4 -
Strażnicy granic - pilnują granic - 1/5 - Io
Morderca - zabijają na zlecenie - 1/2 - Nitro
Mistyczne
Szaman - 0/1 - 
Wyrocznia - przewiduje przyszłość, wygłasza przepowiednie - 0/2
Mag - pomaga, walczy i uzdrawia drobne rany i choroby za pomocą magii - 0/3
Alchemicy - produkują zaklęte przedmioty - 0/2

Łowy
Łowcy - zaopatrują watahę w zwierzynę - 1/8
*Grupa polująca w tajdze - 1/4 : Yesterday
*Grupa polująca w tundrze - 0/4 :
Kucharze - gotują i przechowują upolowaną zwierzynę, szczególnie w zimie - 0/2

Nauka
Opiekunowie szczeniąt - opiekują się szczeniętami - 0/3 -  
Nauczyciel walk - uczą szczenięta walczyć - 0/2 -
Nauczyciel magii - pomagają szczeniętom odkrywać i kontrolować moce 0/2 -
Nauczyciel zoologii i łowiectwa - uczy o zwierzętach i polowaniu - 0/2 - 
Podróżnicy - podróżują po terenach watahy i okolicznych, spisują ważne i nowe informacje na ich temat - 0/3 -

* Grupę wybiera administracja na podstawie formularza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz