niedziela, 20 grudnia 2015

Poległ



Imię: Icarus
Pseudonim: Icar lub Raven
Płeć: basior
Wiek: Icarus ma 5 lat, natomiast dusze braci zaklętych w jego ciele liczą sobie ponad 300 lat
Charakter: Zacznijmy od tego, że Icarus to tak naprawdę trzy wilki w jednym ciele - i każdy z nich ma własny charakter.
Icarus cechuje się niezwykłą zmiennością nastrojów - z radosnego i optymistycznego błyskawicznie potrafi zamienić się w istnego demona. Lubi rozmawiać z innymi, to na pewno. Nie znosi samotności, doznał jej już zbyt wiele. Czasem zachowuje się bardzo infantylnie i nie rozsądnie - pakuje się we wszelkiego rodzaju kłopoty, bójki i kłótnie. A kłócić się potrafi, jest bardzo uparty i ma gadane. Nie potrafi ugryźć się w język, nawet gdy sytuacja tego wymaga. Prędzej umrze, niż podda się bez walki - bowiem honor to dla niego wszystko. Icar potrafi być dosyć sarkastyczny i brutalny, jeśli ktoś go zdenerwuje. Trzyma się zasady "oko za oko, ząb za ząb." Łatwo go wystraszyć - duży wilk zrobi to bez problemu. Icarus jednak nie podporządkuje się byle komu - by tak się stało, przewodnik musi wykazywać wiele instynktu przywódcy, mnóstwo asertywności i inteligencji. Najbardziej charakterystyczną cechą Icarusa jest jego uwielbienie do treningów. Jest bardzo rygorystyczny, jeśli przychodzi czas na ćwiczenia. Często zmusza inne wilki do treningów - tłumaczy to swoją troską o dobro watahy. Uwielbia rządzić innymi, czasem zachowuje się despotycznie. Ciężko go wtedy okiełznać.
Gdy zbudzi się w nim Aed, Icar potrafi być nadmiernie opiekuńczy i zdecydowanie zbyt miły. Bo taki właśnie jest dobry duch w nim zaklęty. Chciałby wszystkim pomóc, oddać życie, by inni byli szczęśliwi. Nie obraża się, jeśli ktoś zmiesza go z błotem. Czy to zdrowa kombinacja?
Ead natomiast, jak można się domyślić po jego rasie, jest opryskliwy, arogancki i egoistyczny, dba jedynie o własny ogon. Uważa się za najlepszego. Jest jednak bardzo inteligentny, wie co dobre, a co jest złe. Nie tak łatwo go przechytrzyć, nabrać czy choćby wystraszyć. Boi się niewielu rzeczy, jest niezwykle odważny.
Hierarchia: samiec Omega
Stanowisko: nauczyciel walk
Rasa: Mieszaniec [ma w sobie dusze dwóch wilków: wilka światła (Aeda) i wilka cienia (Eada)]
Moce: Dopóki nie zamieni się w któregoś z dwóch wilków, które zostały w nim zaklęte, nie posiada żadnych mocy. O zmianach nie decyduje Icarus, a dwaj bracia.
Gdy zamieni się w Aeda potrafi uzdrawiać, dając poszkodowanemu wilkowi cząstkę swojej energii (bardzo to go osłabia). Mogą unosić się wokół niego maksymalnie cztery kule przepełnione świetlistą magią - podczas wybuchu oślepią nawet tego, kto zamknie oczy.
Podczas zmiany w Eada pozyskuje moc teleportowania się z miejsca zacienionego do miejsca zacienionego. Podobnie jak brat Aed czarny wilk może stworzyć cztery kule napełnione czarną magią; gdy te wybuchną, ramiona ciemności oplatają ofiarę.
Jaskinia: Link
Medalion: brak, nie lubi błyskotek 
Zainteresowania: Jego miłością są treningi. Potrafi spędzić na nich pół dnia, jeśli nie dłużej. Kocha również długie spokojne spacery, pływanie i polowanie. Lubi marzyć i śnić.
Historia: Icarus urodził się w zwyczajnej watasze. Nie wydawał się niezwykłym wilkiem z ważnym przeznaczeniem. Zmieniło się to, gdy Icar osiągnął rok. We śnie odwiedził go duch starożytnego wilka Rocka, który przekazał mu pewną przepowiednię:
"Dzień i noc zostaną zamknięte w jednej klatce, w wiecznej walce o miejsce."
Icarus oczywiście nie zrozumiał, co te słowa mogą znaczyć, jako że wciąż był młodym wilkiem. Dopiero po kilku miesiącach, usłyszawszy legendę o dwóch wilkach rządzących porami dnia, zrozumiał. Dwaj bracia - wilk nocy Ead i wilk dnia Aed - rozpoczęli wojnę pomiędzy sobą. Podczas tej walki ziemia zaczynała się rozpadać. Starożytne duchy musiały zrobić coś z duchami pór dnia, dlatego też wybrały silne ciało i zamknęły w nim dusze braci. Tak Icarus stał się podziwianym władcą dnia i nocy. Jednak ta chwała wcale się Icarowi nie podobała, więc postanowił odejść i znaleźć miejsce, gdzie nikt go nie znał. Jednak zanim odszedł, postanowił z pomocą znanego mu lisa alchemika przywołać Rocka i zmaterializować go. Tak też się stało. Od tej pory Rock został wiernym towarzyszem Ravena. Później Icar w towarzystwie swojego nowego przyjaciela odszedł. Dołączył do pierwszej lepszej watahy, jaką znalazł. Co ciekawe - jedna wadera przykuła jego wzrok. Czy cokolwiek z tego wyjdzie?
Rodzina: Cała jego wataha żyje niedaleko terytorium watahy krwawego szafiru. Być może ktoś kiedyś odwiedzi Icara w jego nowej sforze.
Partner: jeśli znajdzie, to będzie miał
Potomstwo: brak
Pieniądze: 200 WZ
Ekwipunek: Nic
Właściciel: universum na howrse 
niemamhajsu.ojej@gmail.com 
Inne zdjęcia: 1 
Towarzysz: Rock 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz